Iemand die mij heel erg inspireert is Kees van der Spek, ik volg hem al sinds ik klein ben. Wat ik zo bijzonder vind aan hem, is dat hij via de media misstanden aan het licht brengt en mensen helpt die zijn opgelicht. Hij gaat daar daadwerkelijk naartoe om het verder uit te vogelen en de confrontatie aan te gaan. Door zijn werk laat hij zien hoe krachtig media kan zijn om verhalen te vertellen en impact te maken.

Kees van der Spek heeft veel doorzettingsvermogen en zit vol moed, niks is voor hem te moeilijk en hij is nergens bang voor. Dat motiveert mij om zelf ook kritisch te blijven en mijn interesse in media te gebruiken om verhalen te delen en iets te betekenen voor anderen.

Een reactie achterlaten