Reizen is voor mij een manier om even tot rust te komen, het helpt mij om alles even van me af te zetten en daarna met een andere, vernieuwende blik terug te komen. Ik heb al veel verschillende landen en culturen ontdekt en gezien, zoals;
- Japan
- China
- Indonesië
- Thailand
- Turkije
- Cyprus
- Griekenland
- Noorwegen
- Zweden
- Zwitserland
- Duitsland
- Oostenrijk
- Italië
- Spanje
En nog veel meer, maar natuurlijk heb ik nog een hele lijst waar ik naartoe zou willen gaan, zoals plekken in Amerika en Afrika.
Wat ik zo leuk vind aan reizen, is dat geen enkel land hetzelfde is. Elke plek heeft zijn eigen cultuur en sfeer. Dat maakt het enorm interessant en geeft me veel inspiratie die ik terug kan nemen naar Nederland. Daarom zou ik altijd willen blijven reizen en veel meer van de wereld willen zien.

Een reactie achterlaten